دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس

دوره تربیت مدرس زبان گلدیس یا دوره TTC ویژه زبان انگلیسی در مرکز آموزش های بین المللی گلدیس برگزار میشود. متقاضیانی که قصد تدریس در زبان انگلیسی را دارند می توانند با حضور در این دوره نسبت به هدفشان، وارد حیطه تدریس شده و قدمی دیگر به سمت اهداف علمی و آکادمیک خود بردارند. این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می گردند.
دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی گلدیس به صورت فشرده تشکیل شده و با بکارگیری فعالیت های عملی و تمرینات متنوع متقاضیان را آماده حضور در کلاس های واقعی می نماید.

دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC) گلدیس جهت تدریس به بزرگسالان به دو گروه تقسیم می گردد:

  • دوره های کوتاه مدت فشرده: این دوره در ۳۲ ساعت و به مدت ۶ روز به طور فشرده برگزار شده و همراه با منتورینگ ویژه ۸ ساعته از طرف برترین اساتید آموزشگاه زبان گلدیس، شرکت کنندگان گرامی را برای حضور در کلاس های تدریس به نحو ممکن آماده می نماید. افرادی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند باید در سطح پیشرفته دانش زبانی باشند.
  • دوره های بلند مدت: در این دوره ها شرکت کنندگان علاوه بر گذراندن دوره های کوتاه مدت فشرده، در دوره های طولانی مدت متفاوت جهت یادگیری سایر مهارت های دیجیتالی، مدیریتی و اجتماعی مرتبط با تدریس حرفه ای شرکت می نمایند. این دوره های طولانی مدت در ۱۲۰ ساعت مطابق با استانداردهای پیشرفت حرفه ای کمبریج توسط اساتید برتر دانشگاهی برگزار می گردند. پس از اتمام جلسات برگزاری و بخش منتورینگ ویژه، شرکت کنندگان در یک آزمون دمو شرکت نموده و در صورت قبولی در این آزمون عملی به عنوان مدرس به سیستم جذب خواهند شد.

در پایان هر دو دوره مدرک معتبر اهدا خواهد شد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و … با شعبه آبرسان تماس حاصل نمایید.

دوره تربیت مدرس تخصصی کودکان :

مرکز آموزش های بین المللی گلدیس دوره های تربیت مدرس تخصصی کودکان را به طور منظم و پیوسته با حضور برترین ترینرهای بین المللی کشور برگزار می گردد. دوره های تربیت مدرس تخصصی کودکان، به صورت فشرده و هیبریدی طی ۶ روز ۲۷ ساعت و همراه با ۸ ساعت منتورینگ ویژه شرکت کنندگان را برای تدریس در کلاس های درسی حرفه ای آماده می کند. افرادی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند باید در سطح پیشرفته دانش زبانی باشند.

در این دوره جلسات آنلاین بر روی پلتفرم مخصوص گلدیس و جلسات حضوری در داخل شعبه برگزار می گردند. پس از اتمام جلسات برگزاری و بخش منتورینگ ویژه، شرکت کنندگان در یک آزمون دمو شرکت نموده و در صورت قبولی در این آزمون عملی به عنوان مدرس به سیستم جذب خواهند شد. در پایان دوره مدرک معتبر به شرکت کنندگان اهدا می گردد.

دوره تربیت مدرس زبان های بین المللی (تدریس به زبان فارسی):


این دوره به مدت ۳۴ ساعت آموزشی ویژه متقاضیانی طراحی شده است که قصد تدریس هر زبانی از جمله انگلیسی، ترکی استانبولی و مخصوصا زبان های غیر انگلیسی را دارند.
از جذابیت های این دوره می توان به حضور اساتید پیشکسوت زبان های غیر انگلیسی به عنوان شرکت کننده هم یاد کرد. با توجه به نادیده گرفته شدن اهمیت زبان های غیرانگلیسی در کشور و کمبود دوره های بین المللی ویژه برای این عزیزان تیم مجرب و حرفه ای گلدیس با یاری حرفه ای ترین ترینرها و اساتید بین المللی این دوره را برای شما عزیزان طراحی نموده اند.در پایان دوره گواهینامه معتبر از دانشگاه تبریز و آزاد به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.

تاریخ دوره جدید در سایت گلدیس، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام گلدیس اعلام میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و … با شعبه آبرسان تماس حاصل نمایید.