دوره های رایگان گلدیس

دوره های رایگان گلدیس

مافیا

دوره های مافیای گلدیس هر ماه یک بار با هدف ایجاد فضایی دوستانه و تفریحی برای متقاضیان گرامی و حضور در فضای آموزشی به طور همزمان ایجاد شده است.

بر اساس تعداد نام نویسی شده بازیکنان مشخص گردیده و به همراه لیدر یا همان گاد بازی ادامه پیدا می کند.

جی تاک

دوره های G-Talks که الهام گرفته از TED-Talks می باشند و هدف این گردهمایی ها افزایش قدرت بیان و سخنوری به همراه افزایش اعتماد به نفس در زبان آموزان می باشد. این دوره ها از طرف مدیریت محترم گلدیس بر اساس درخواست متقاضیان به صورت رایگان برگزار می گردد. افراد شرکت کننده به عنوان سخنران و بیننده لزوما از زبان آموزان گلدیس نبوده و هر فرد متقاضی ای می تواند در این دوره شرکت کنند.

برای اطلاع از تاریخ های برگزاری پیج اینستاگرام گلدیس را دنبال کنید.

فارغ التحصیلان

در گلدیس زبان آموزان پس از اتمام تحصیلات خود می توانند همچنان به مسیر یادگیری ادامه دهند.

 گلدیس فرصت های متعددی را برای این عزیزان محیا کرده است. هدف گلدیس حفظ ارتباط فارغ التحصیلان با زبان مربوطه و به روز نمودن اطلاعاتشان و حتی ورورد این عزیزان به حوزه تدریس می باشد.

از جمله فرصت هایی که گلدیس در اختیار فارغ التحصیلان قرار می دهد شرکت در دوره های رایگان، دوره های فوق پیشرفته، تربیت مدرس، تولید محتوا، ایونت ها و دوره های آموزشی متنوع، دوره های فرهنگی هنری-ورزشی و فعالیت های خیریه می باشد. زبان آموزان با عضویت در گروه فارغ التحصیلان به فعالیت های خود در مسیر یادگیری ادامه می دهند.

اطلاعیه ها