ویژگیهای آزمون رسمی آیلتس گلدیس

ویژگیهای آزمون رسمی آیلتس گلدیس

ضد استرس! بدون دغدغه؛ فقط به آزمون فکر کنید!

از مهمترین ویژگیهای آزمون رسمی آیلتس گلدیس میتوان به تسلط کامل تیم گلدیس به تمامی عومل استرس آزمون رسمی آیلتس اشاره کرد. تمامی پرسنل و کادر اجرایی گلدیس به طور ویژه مأموریت دارند تا در جهت کاهش پرسنل داوطلبین، تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

  • سالن آکوستیک، فضای آزمون و محیط
  • آزمون ماک رایگان قبل آزمون رسمی
  • منتورینگ آموزشی رایگان
  • باکیفیت ترین هدست ها
  • هماهنگی ها قبل آزمون
  • پذیرایی
  • و…

همگی با هدف کاهش استرس ناخوداگاه متقاضیان فراهم شده اند. داوطلبانی که شرایط بد استرس بر شرایط خوب آمادگی غلبه کرده است، نگران استرس خود در گلدیس نباشید. دغدغه های آزمون را تمام و کمال به ما بسپارید و فقط بر آزمون خود متمرکز شوید!

هدفون Listening

یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبین شرکت کننده آزمون IELTS، این است که سکشن Listening با هدفون برگزار میشود یا خیر؟! به اطلاع این دسته از همراهان گرامی میرسانیم یکی از ویژگیهای آزمون رسمی آیلتس گلدیس این است که بخش Listening توسط هدفونهای حرفه ای و کیفیت بالا و توسط دستگاههای پخش وایرلس برگزار میگردد.

انتخاب تایم دلخواه آزمون مصاحبه

در پروسه ثبت نام آنلاین آزمونهای رسمی و ماک گلدیس، امکان انتخاب تایم دلخواه آزمون Speaking وجود دارد. بدین ترتیب داوطلب میتواند بر اساس سلیقه و با توجه به شرایط خود، تایم مورد نظرش را در ماژول Speaking انتخاب نماید.

پرداخت آنلاین شهریه آزمون

نیازی به مراجعه به بانک یا دستگاه های خود پرداز نیست! گلدیس امکان ثبت نام لحظه ای و پرداخت الکترونیک وجه آزمون را به سادگی در پنل کاربری تان فراهم کرده است.

سالن آزمون کتبی: هتل بین المللی لاله پارک تبریز

همواره یکی از اصلی ترین دغده های شرکت کنندگان در آزمون آیلتس، کیفیت سالن برگزاری آزمون کتبی میباشد. گلدیس تقریبا تمامی سالن های بنام تبریز اعم از مراکز همایشها، دانشگاهها و هتلها را با ریزبینی هرچه تمام تر بازدید کرده است و در نهایت مفتخریم که به اطلاع برسانیم هم اکنون آزمونهای کتبی IELTS گلدیس در سالن اختصاصی هتل بین المللی لاله پارک تبریز برگزار میشود. ما به دلایل بسیار زیادی این سالن را پس از بازدید تخصصی از میان ده ها سالن دیگر انتخاب کرده ایم! مشکلاتی از قبیل انواع و اقسام مزاحمتهای صوتی، نحوه پذیرایی، پارکینگ، طرح ترافیک و … در سالن آزمون گلدیس به هیچ عنوان وجود ندارند!

تهویه مطبوع

سالن محل برگزاری آزمون گلدیس مجهز به دستگاههای متعدد تهویه مطبوع است. دمای استاندارد سالن آزمون گلدیس ۲۳ درجه سانتی گراد در تمامی فصول سال تنظیم شده است. نه سرد؛ نه گرم؛ کاملاً مطبوع!

پاسخگویی تمام عیار؛ پیش و پس از آزمون!

یکی از اصلی ترین رویکردهای گلدیس، ایجاد تعامل با داوطلبین محترم متقاضی شرکت در آزمونهای IELTS میباشد. ما دغدغه و استرس های فراوان شما را درک کرده ایم و میدانیم تعداد سؤالات زیادی در ذهن خود دارید! به هیمن دلیل شعار را کنار گذاشته ایم و انواع و اقسام راههای عملی برای ارتباط دوسویه با شما همراهان گرامی را فراهم کرده ایم.

کادر اجرایی متخصص و پرسنل آموزش دیده

کلیه کادر اجرایی و پرسنل گلدیس جهت برگزاری استاندارد آزمون، ساعتها آموزشهای کیفی مربوطه را طی کرده اند. شما خواهید دید که کادر گلدیس ضمن رعایت و اجرای تمامی مقررات استاندارد آزمون، در نهایت احترام با شما مراوده خواهند داشت. آنها میدانند که آزمون IELTS به نوبه خود استرس زا است! پس تمامی سعی ما و پرسنل گلدیس در جهت کاهش حداکثری استرس شما عزیزان است.

اهدای لوازم التحریر با کیفیت

در آزمونهای گلدیس هیچ نیازی به همراه آوردن لوازم التحریر ندارید! گلدیس مداد، پاک کن و تراش مورد نیاز داوطلبان را از برترین برندهای لوازم التحریر تهیه کرده است! ما اهمیت این آزمون را بر سرنوشت شما به خوبی میدانیم و به همین دلیل به تمام جزئیات آزمون با حساسیت ویژه ای نگاه میکنیم.